Un xurado formado por técnicos da Deputación, da DO Rías Baixas e da Universidade de Vigo fallou o concurso convocado para crear unha Imaxe de Marca e unha Nomenclatura propia para os viños escumosos das Rías Baixas que os dote dunha identidade propia, os diferencie no mercado e facillite a súa axeitada comercialización.
No concurso convocado pola Deputación de Pontevedra valorouse o mellor deseño (a Imaxe de Marca) e pospuxose o nome (a Nomenclatura) para que sexa consensuado co Consello Regulador.
O deseño gañador foi o presentado polo pontevedrés, de Tui, Antonio Domínguez Pérez co seudónimo -Sentido Atlántico-. No concurso participaron 127 propostas de empresas de deseño, imaxe, publicidade e marketing de Galicia e fora dela.
António Domínguez Pérez:
- Edad: 33 años
- Profesión: diseñador gráfico /arquitecto /diseñador de producto
- Página web www.antonio-dominguez.com
- De Tui - Pontevedra (residente en Madrid hace 3 años)
Sem comentários:
Enviar um comentário