segunda-feira, 23 de junho de 2008

Recital de Poesia em Tui

O Museu Municipal de Tui recebe recital de poesia amanhã, 24 de Junho, às 21h00, em homenagem a Xosé Maria Álvarez Blázquez.
O Concello de Tui continúa desenvolvendo o programa de actividades conmemorativas do “Ano Xosé María Álvarez Blázquez”, logo do acordo plenario de dedicarlle este ano 2008 ao egrexio escritor e polígrafo tudense ao que Galicia enteira lembrou recentemente no “Día las Letras Galegas”, e chega agora o momento para celebrar un recital poético en torno a súa figura.
Amais o Concello quixo que este acto coincidise co CXVII aniversario da celebración na nosa cidade dos Xogos Florais de Galicia, primeiro acto público celebrado integramente en lingua galega, e que congregou no Teatro Principal da vella cidade miñota naquel 24 de agosto de 1891 aos principais protagonistas do “Rexurdimento” da cultura galega: Manuel Murguía, Alfredo Brañas, etc. Para o Concello tudense é importante lembrar esta data polo carácter de referente simbólico que posúe para a cultura da nosa terra.

Sem comentários:

Enviar um comentário