quinta-feira, 29 de outubro de 2015

A partir do mes de novembro o Concello de Tui porá en marcha un programa de xestión de rexistro de expedientes do departamento de Urbanismo

Tui será concello piloto, xunto con outros municipios, na xestión deste programa dependente da Deputación de Pontevedra
Isto supón un avance moi importante na transparencia e na axilidade na xestión, pois cada informe que se emita deixará o seu rastro, e poderase saber se está ou non en prazo
O Concello de Tui porá en marcha, a partir do mes próximo, un programa de xestión para o rexistro de expedientes no departamento de Urbanismo. Cividas, que así se chama o programa facilitado pola Deputación de Pontevedra, implantarase de forma novidosa en Tui e noutros catro concellos da provincia. 
Desta forma os cidadáns poderán comprobar, dende a súa propia casa, se o seu expediente xa foi tramitado ou se se lle require documentación complementaria e coñecer en todo momento a situación do mesmo. Isto supón un avance moi importante na transparencia e na axilidade na xestión, pois cada informe que se emita deixará o seu rastro, e poderase saber se está ou non en prazo.
O programa “Cividas” permite o almacenamento e centralización de documentos, con xestión automática de versións e acceso multicanle. Os expedientes non se almacenan fisicamente, senón na “nube”. Tamén posibilita a recepción telemática de notificacións ó cidadán e xeración automática e descarga de documentos oficiais coa sinatura dixital da Administración, ademais da sinatura electrónica recoñecida, que permite identificar ó asinante e aportar a mesma validez xurídica que se se asinara fisicamente.
Coa implantación deste novo modelo de xestión, o Concello de Tui pretende ordenar e axilizar un departamento de grande importancia para o funcionamento da administración local e de sumo interese para os cidadáns. Neste senso, dende o Concello informan tamén que o horario de atención ó público do departamento será os martes de 11.30h a 14.00h e os xoves de 9h a 11.30h.